lauantai 18. huhtikuuta 2009

Tunnustus


Olen yllättynyt ja iloinen, sillä olen saanut tällaisen ihanan tunnustuksen Tanjuskalta.
Kiitos Tanjuska teit minut oikein iloiseksi.
Tämä blogimaailma on niin uusi ja ihmeellinen asia vielä minulle että en nyt ole ihan varma osaanko toimia oikein mutta haluaisin jakaa tämä ainakin seuraaville:
Anskulle joka minut innosti blogin laittaa.

Sekä Merjalle jonka blogista olen löytänyt aivan ihania kortteja. Lisäksi hän jaksaa sekä osaa kuvata korttinsa upeasti. Kiva katsella yksityiskohtia.

Callelle, Aijalle ja Miijjalle kerrassaan upeista ja inspiroivista blogeistaan.
Sekä suuresta työpanoksesta minkä naiset tekevät neuvoakseen ja opastaakseen muita.

4 kommenttia:

  1. Kiitos!! Olen todella otettua tästä!

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos :D Ihanan laatikon olet tehnyt. Mulla on tuokin vempele vielä harkinnassa niinkuin moni muukin.

    VastaaPoista
  3. Kiitos kaunis tästä yllättävästä tunnustuksesta :)

    VastaaPoista

Olen erittäin iloinen, jos haluat jättää kommentin. Kommentteja on aina niin mukava lukea. Kiitos!

Jag är väldigt glad om du vill lämna en kommentar. Det är alltid så trevligt att läsa dem. Tack!

I'm very glad if you want to leave a comment. It's always so nice to read them. Thank you!