lauantai 18. huhtikuuta 2009

Ensimmäinen tekele Scor-palilla, Lahjalaatikko


Mulla on jo jonkin aikaa ollut tämä Score-pal taittoalusta ja olen pari taittoa vain kokeillut.
Tänään sitten inspiroiduin tekemään tällaisen laatikon.
Inspiraation sain Merjan blogista.
Laatikon kannen kyllä jouduin tekeen kaksi kertaa kun tein siitä liian pienen ensin. Leikkelin sitten epäonnistuneesta kannesta retroleikkurilla kukat koristeksi uuten kanteen.

Kiva oli tehdä laatikkoa ja taisin tykästyä Scor-paliin.

3 kommenttia:

  1. Aivan ihana laatikko! Minusta oli ihana lukea, että sait innostuksen minun blokistani!

    Minulle kävi muuten aivan samoin, ensin tein liian pienen kannen! Toisella kertaa olin jo fiksumpi!!

    VastaaPoista
  2. Tosi hieno! Oot kyl taitava! :) t. Saana H.

    VastaaPoista
  3. Todella hieno laatikko :)

    VastaaPoista

Olen erittäin iloinen, jos haluat jättää kommentin. Kommentteja on aina niin mukava lukea. Kiitos!

Jag är väldigt glad om du vill lämna en kommentar. Det är alltid så trevligt att läsa dem. Tack!

I'm very glad if you want to leave a comment. It's always so nice to read them. Thank you!