lauantai 8. tammikuuta 2011

Lumiukko POP-UP

Tällaisen POP-UP kortin tein tuossa viimevuoden lopulla.

Kortti #2/2011


Leimasin on Cornish Heritage Farmsin. Kuvan olen värittänyt distresseillä. Hiutale leikattu MS-kuvioleikkurilla. Kimalleliima sticklesin. Tekstileimasin Presenton. Kortin mallin olen itse soveltanut, jostain netistä näkemästäni mallista. Olen leikannut aukon valmiiseen korttipohjaan, tehnyt läpyskään taitoksen. Aukon kokoisen pahvinpalan olen kiinnittänyt läpyskään ja lopuksi kuva koristeeksi, nopea kiva malli jota on helppo soveltaa erikokoisiin korttipohjiin.

I take part in Hjertebodens Juleblogg, with this card.


Kiva kun piipahdit :)
Thanks for your visit :)

3 kommenttia:

Olen erittäin iloinen, jos haluat jättää kommentin. Kommentteja on aina niin mukava lukea. Kiitos!

Jag är väldigt glad om du vill lämna en kommentar. Det är alltid så trevligt att läsa dem. Tack!

I'm very glad if you want to leave a comment. It's always so nice to read them. Thank you!