sunnuntai 19. joulukuuta 2010

Magnolia haaste #37

Kiirettä on pitänyt, joten ei ole kerennyt koneen äärellä notkua :)

Magnolia haasteen tämän viikkoinen aihe on
KAIKKI KÄY

Magnolia haasteblogissa on DT-haku käynnissä, joten odotellaan innokkaita uusia tekijöitä :)

Minä olen tehnyt pöytäkalenterin käyttäen B-I-A laitettani. Teline ostettu valmiina. Tausta on pahvista, maalattu akryylimaalilla. Kiemurat leikattu timpan stanssilla. Kiemurat olen ensin ruskealla maalannut. Sitten sipasin halkeilulakkaa joihinkin kohtiin (nämä aineet eivät näköjään heti vanhetu, pullossa oli markkaikainen hintalappu ja hyvin toimi) lopuksi vaaleeta maalia pintaan. Kukat Priman ja puolihelmet vanhaa varastoa. Kelkkaileva Edwin väritetty distresseillä. Lumihiutaleet You Do:n. Taustapaperi Dovecrafin. Kimalleliimaa ja glimmermistiä olen reippaasti lisännyt. Kalenteriosan hankin Sokokselta. Kuukaudetkin lukee kalenteriosassa joten en sitten kuvaan enään laittanut. Koitin tehdä tuon alustan mahdollisiman neutraaliksi jotta minulla olisi helppo jatkaa kalenterikuvien täydentämistä. Nyt olen vain tuon ensimmäisen kuvan tehnyt.

 
Mukavaa kun kävit :)
Thanks for your visit :)


6 kommenttia:

  1. Tämä on tosi hauska ja erilainen tuotos! Ihastelinkin tätä (mielessäni) jo tuolla toisaalla :)

    VastaaPoista
  2. Waude!! Tää on kyllä magee!! Aivan ihana kalenteri!! =)

    VastaaPoista
  3. Aivan ihana idea, vaikka lahjaksi.

    VastaaPoista
  4. Taas aivan ihana idea sulla!! Tämä on todella kaunis. Näitä on ilo käydä täällä katselemassa :)

    VastaaPoista
  5. Nythän mä vasta hokasin, että sulla on tällainen kalenteri tässä... Sitten mä huomasin, että sä olet onnistunut löytämään tällaisen sivusuuntaisen kalenterin... Onko sun kalenterissa valmistajan nimeä?

    VastaaPoista

Olen erittäin iloinen, jos haluat jättää kommentin. Kommentteja on aina niin mukava lukea. Kiitos!

Jag är väldigt glad om du vill lämna en kommentar. Det är alltid så trevligt att läsa dem. Tack!

I'm very glad if you want to leave a comment. It's always so nice to read them. Thank you!