sunnuntai 24. lokakuuta 2010

50.000 täynnä eli BLOGINAMU on arvottu!


Bloginamu arvottu!

Blogissani on omasta mielestäni tosi vilkas liikenne. Olen säätänyt kävijälaskurini niin että omat käyntini eivät lisää lukuja mittariin. Lisäksi vain yksi käynti jokaista vierailijaa kohden lasketaan päivässä. Visitors today kertoo siis kuinka monta eri lukijaa päivittäin blogissani vierailee. Moni teistä blogini lukijoista käy täällä useamman kerran päivässä, aika hauska juttu! En olisi uskonut blogia perustettaessa että tällä kävisi näin paljon lukijoita. Olen siis saanut iloisesti yllättyä :) Kiitos teille kaikille jotka tällä käytte!
Jos on kiinnostunut hankkimaan blogiinsa samanlaisen laskurin niin  minun laskurini löytyy blogini alareunasta.
 Klikkaamalla laskurini jotain lukua pääsee palvelun tarjoajan sivulle.


*


*


*


*


*


*
Tässä voittajakommentti:

Jaana kirjoitti...

Ihana kortti :) Värit ovat ihanan syksyiset:) Kiva tuo teksti!
6. lokakuuta 2010 9.33

Komentti oli jätetty tänne!

Paljon onnea Jaanalle :)

Kiitos vielä kaikille ahkerasta kommnetoinneistanne, kommenttejanne on niin mukava lukea :)
Thank you for all nice comments :)




1 kommentti:

  1. Kiitos tuhannesti :) Olen aivan todella mielissäni ja kiitollinen tästä ihansta namusta :)

    VastaaPoista

Olen erittäin iloinen, jos haluat jättää kommentin. Kommentteja on aina niin mukava lukea. Kiitos!

Jag är väldigt glad om du vill lämna en kommentar. Det är alltid så trevligt att läsa dem. Tack!

I'm very glad if you want to leave a comment. It's always so nice to read them. Thank you!