tiistai 16. maaliskuuta 2010

Ostoksia Presentosta!

Mun uudet lelut!

Nämä ihanat ostokset hakin tänään Presentosta. EDIT17.3: Käväisin äsken kaupassa jatäyttöpulloja ei tällä hetkellä löydy kaupasta, mutta tyynyjä löytyy.Lehtiötä olen jo muutaman kerran aiemmin silmäillyt ja tänään päätin ostaa lehtiön. Myyntin oli tullut myös noita stansseja. Oli siellä muitakin sarjan stansseja, vaikka minä itse en niin "koristeellisista" välitä. Mutta kaikkein innostunein olen näistä uusista Distresseistä.
Värikartan olen tulostanut ja laminoinut. Löysin kartan Marten blogista TÄÄLTÄ!
Nyt kun vielä pääsisi värittelemään, tyttö kipeenä ja mies tietty työreissulla koko viikon. Ehkäpä sitten viimeistään viikonloppuna kerkee :)


14 kommenttia:

  1. Wau, noi on kyllä herkullisen värisiä, minäkin ne kohta saan :))
    Ja tuo lehtiö on niin romanttinen :)

    VastaaPoista
  2. Noin paljon Distressejä... waytsi!
    Mulla on tuo paperilehtiö ja paljon olen käyttänytkin :)
    Kivat ostokset sulla!

    VastaaPoista
  3. Itsekin omia odotan ;) Kiitos tuosta värikarttavinkistä, piti heti tulostaa itsellenikin värikartta.

    VastaaPoista
  4. Åååhh har du fått tag på Blueberry Hill pappren!!!
    Har sökt med ljus o lykta, men ingen i Sverige verkar ha dem...mailade en web-butik i UK men de svarade inte...
    Lyckliga du, de är så fina!!

    Kramar, Sanne

    VastaaPoista
  5. Ihania distressejä. Minäkin odottelen pakettia...Pääsen kokeilemaan niitä, kun kaikki niitä vielä kehuu :) Ihana paperikkokin vielä ja stanssit näyttävät tosi kivoilta...Mahtoi tulla kalliiksi ;)Askartelu ei ole halpaa. Aina tulee vielä jotain kivaa uutta, jota pitää saada :) Mulla mieskin tottunut jo siihen, että postilaatikosta löytyy aina jos jonkinlaista kirjettä / pakettia...

    VastaaPoista
  6. Hertsumandeerus mitkä ostokset, WOW! Taitaakin olla aika hyvä kauppa toi Presento, kun nyt jo uudet sävyt Distress Inkeistä myynnissä. Toi perhostanssi on aika kiva, hankin itsekin sen just viime viikolla :):):)

    VastaaPoista
  7. Vautsi mitkä ostokset:) Itsekkin kieli pitkällä odotan noita saapuvaksi...on se niin pitkää tuo odottavan aika......

    VastaaPoista
  8. Woww you have bought a lot.
    I want also buy some of the new distress colors.

    Hugs Esther

    VastaaPoista
  9. Oletpa tehnyt upeita ostoksia! Täytyykin käydä Presentossa katsomassa lähemmin noita uusia sävyjä. Ihana tuo lehtiö - ihan mun oloiseni.

    Toivotaan, että pikkuneiti tervehtyy pian ja pääset taas keskittymään kortteiluun.

    VastaaPoista
  10. Voi miten upeet ostokset, uskon kyllä että sormet syyhyä väritteleen. Minäkin odottelen omiani saapuvaksi..

    VastaaPoista
  11. Kiitos Carola todella upeasta kortista, mikä saapui tänään postilaatikkooni... Kortti oli todella hieno. Kaikki niin kohdallaa, väritykset upeat ja ihanaa energiaa koko kortti täynnä ;) Kiitos myös kauniista sanoistasi ;)

    VastaaPoista
  12. Jokaisen korttiaskartelijan unelmapostaus tässä. :)
    Ajattelin myös pikkuhiljaa koota näitä Distressejä, nyt jo päässyt pieneen alkuun...

    VastaaPoista
  13. omia musteita odotelen! voi että ihania ostoksia olet tehny!

    VastaaPoista
  14. Minäki sain omani Heinikasta tällä viikolla ja tunnustan, että olen myyty! Aivan ihania nämä uudet värit ♥

    VastaaPoista

Olen erittäin iloinen, jos haluat jättää kommentin. Kommentteja on aina niin mukava lukea. Kiitos!

Jag är väldigt glad om du vill lämna en kommentar. Det är alltid så trevligt att läsa dem. Tack!

I'm very glad if you want to leave a comment. It's always so nice to read them. Thank you!