torstai 16. heinäkuuta 2009

Tarpeellisia hankintoja...

Taas on tullut tehtyä näitä todella tarpeellisia hankintoja.


Tällaisia ihania virkattuja kukkasia
minulle on tehnyt Maisku.
Minä puolestani olen leimaillut Maiskulle kuvia,
paljon kiitoksia Maiskulle.
Kukat ovat tosi ihania.
Itse kun en osaa virkata enkä neuloa,
niin olen enemmän kuin tyytyväinen vaihtokauppaamme.


Fiskarsin leikkureita hankittu muutama lisää.
Tänään ostin Gretacolor:in
48 kynän fine art pastel-sarjan.


Hankittuna myös kauan himoitsemani,
vaaleanpunaisen Zutterin Bind-it-All V 2.0
Tää on kyllä tosi ihana. Ostin pari laatikkoa kierteitäkin.
Suunnitelmissa BIA-laukun ja työkalusarjan
hankita joskus myöhemmin.
Dreamkuts ja Roud it-All hankittuna jo aiemmin.

Jospa viikonloppuna saisi jotain kirjasta aikaiseksi.
Nyt tarvii jonkin aikaa vähän rajoittaa tällaisten postausten tekemistä
(=eli matalan profiilin hankintoja luvassa)
että ei aivan paljastu kuinka pahasti olen
jumissa tässä askartelutavarasuossa =0)

6 kommenttia:

  1. :) Ihania hankintoja! Mulla ois ostoslistalla mm. jonkinlainen boordileikkuri..
    Blogissani on muuten jotain sinulle:)

    VastaaPoista
  2. Aivan mahtavavia hankintoja! Kyllä taas kelpaa näperrellä ;)

    VastaaPoista
  3. MoikkaMoi,

    Ihania ostoksia olet tehnyt!

    Itse ostin kanssa keskimmäisen boordi leikkureista ja yritän opetella sen käyttöä...
    Mutta mitä ihmettä mie keksin sinulle, jolla on vaikka mitä kaikkea?!
    Laitan maanantaina postiin jotakin "kivaa"!

    VastaaPoista
  4. Upeat värit olet ostanut! Mulla ihan samat värit olemassa, mutta nämä kuivapastellit vielä puuttuvat. Tällä hetkellä tykkää kovasti väritellä distresseillä, mutta niistä ei aina tunnu löytyvän mieleisiä värejä. Mielenkiinnolla katselen jatkossa siirrytkö vallan käyttämään näitä uusia värejäsi. Aurinkoisia kesäpäiviä!

    VastaaPoista
  5. Kivoja ostoksia olet tehnyt. :D
    ja minullakin tuo keskimmäisen leikkurin sisar täällä laatikossa.
    Niin, minä tänään taas siivoilin tätä nurkkaani ja vieläkin minulla on kaikki leikkurit tuossa muovilaatikossa, ei kovin hyvä säilytyspaikka mutta ne parempaakaan ole vielä keksinyt/ löytänyt netistä vinkkiä.

    VastaaPoista
  6. Taidat olla samanlainen kynäfriikki kuin minäkin, mä haluan vaan ostaa kaikkia värejä kaikenlaisia erilaisa :D Olen aina tykännyt kynistä. Näin yhdessä ulkomaisessa blogissa systeemin millä oli esim retrukkaleikkurit säilötty, seinään oli laitettu verhotanko ja se leikkuri oli siinä siten että osittain nojasi seinää ja pysyi hyvin kun tangon varassa kun noissa leikkureissa on noita "koloja" minkä varassa sen voi siihen asettaa...olipas hyvin selostettu. Mä olen ostellut myös ihan liikaa kaikkea, en viitsi edes kaikkee kuvata. Mä hukun tänne sekaseen nurkkaani, vaikee saada järjestystä näin pieneen paikkaan.

    VastaaPoista

Olen erittäin iloinen, jos haluat jättää kommentin. Kommentteja on aina niin mukava lukea. Kiitos!

Jag är väldigt glad om du vill lämna en kommentar. Det är alltid så trevligt att läsa dem. Tack!

I'm very glad if you want to leave a comment. It's always so nice to read them. Thank you!