torstai 18. kesäkuuta 2009

DT Paperikeiju KESÄKUU

Olen saanut kunnian päästä mukaan
Paperikeijun Design tiimiin.

Saan noin 5viikon välein Paperikeijusta materiaalipaketin joista suunnitelen ja teen kortteja.

Tässä postauksessa ovat ensimmäiset DT-korttini.

Tämän kortin paperit ovat

Daisy D:n Wonder Years sarjasta Hooray sekä I'm Home.

Retrokukat ja lehdet myös leikattu samasta paperista.

Samettipintaiset Imaginiscen kangaskukat kukat löytyvät täältä.
Kuvan kaunis tyttönen on A.T.C Collectionin leikekuva,

lehtiö löytyy täältä.
Pilkullinen nauha, haaraniitit ,

kulmatarrat sekä rub on-kirjaimet löytyvät myös Paperikeiju-kaupasta.

Ainoastaan kukkien keskustaan olen käyttänyt omista

varastoista löytyvää vaaleanpunaista liquid pearlsiä,

sekä distressin leimasinvärejä olen myös käyttänyt.


Tässä toinen kortti:


Paperi on Daisy D:n Wonder Years Let´s Picnic,

perhonen leikattu saman sarjan Catching Fireflies
paperista ja koristeltu kimalleliimalla.
Ricrac-nauhan löydät täältä ja kukat sekä kuva on A.T.C Collektionin vihkosesta.
Kuvan olen käsitellyt Rangerin Crackle accentilla, tykkään tuosta halkeilvasta pinnasta.
Aine on omista varastoista kuten onnittelut-leimasin mitä olen korttiin käyttänyt.

2 kommenttia:

  1. Onnittelut DT-tiimiläisyydestä :) Ja upeita kortteja oletkin heti saanut aikaan!

    VastaaPoista
  2. Tosi kivoja kortteja olet viime aikoina tehnyt!! Oikein paljon onnea DT:stä. Innolla seuraan, mitä kaikkea ihanaa saat jatkossakin aikaiseksi.

    VastaaPoista

Olen erittäin iloinen, jos haluat jättää kommentin. Kommentteja on aina niin mukava lukea. Kiitos!

Jag är väldigt glad om du vill lämna en kommentar. Det är alltid så trevligt att läsa dem. Tack!

I'm very glad if you want to leave a comment. It's always so nice to read them. Thank you!