tiistai 26. toukokuuta 2009

Whiff of Joyn Melinda ja kukkakimppu

Tämä WOJ:n Melinda with bouguet leimasin ollut mulla jo jonkin aikaa,
tässä kuitenkin leimasimesta ensimmäinen väritys ja kortti.
Ruskeaa ja vaalenpunaista olen useasti aikaisemminkin yhdistellyt,
nyt ensimmäisen kerran kokeilin punaista ja ruskeaa.
Ihan kivasti näyttää toimivan.
Väritin distresseillä ja lisäsin reilusti kimalletta siipiin.
Taustapaperi tilattu jostain jenkeistä, sydän ebaystä.
Eyeletit laitettu crop a dilellä.
Kukat petaloon ja pikkuruusu on taitopuoti paperinauhasta.
Tekstileimasin on the greeting farmsin .
Teksti leimattu distresseillä ja päälle laitettu embossaus läpinäkyvänä.

5 kommenttia:

  1. Tämä on hieno... ja monipuolisesti olet käytellyt noita vehkeitä ja vempaimia...;DDD Minä olen tuosta tekniikasta kovin kiinnostunut - koko ajan mietin, että mitä on hankintalistalla ja missä järjestyksessä...Kirpparipöytä on pystyssä ja tarkoitus on saada sieltä muutettua vanhaa tarpeetonta tavaraa rahaksi ja edelleen sijoittaa harrastukseen...

    VastaaPoista
  2. Todella ihana kortti. Kokonaisuus tosi hieno!

    VastaaPoista
  3. Todella upea! Aivan ihanat väritykset ja kaikki niin sopivasti taas kohdillaan :)

    Kiitokset myös ihanasta tunnustuksesta, mulle ei ollut tuosta sinun kommentista tullut sähköpostia ollenkaan (???) ja nyt vasta huomasin <3 Tietysti ojennan sen myös sinulle takaisin, jonka väritystaitoa ja sommittelulahjoja ihailen vilpittömästi! :)

    VastaaPoista
  4. MoikkaMoi,

    Ihana kortti,upea!

    Blogissani on sinulle jotakin =)

    VastaaPoista

Olen erittäin iloinen, jos haluat jättää kommentin. Kommentteja on aina niin mukava lukea. Kiitos!

Jag är väldigt glad om du vill lämna en kommentar. Det är alltid så trevligt att läsa dem. Tack!

I'm very glad if you want to leave a comment. It's always so nice to read them. Thank you!