tiistai 1. joulukuuta 2009

Kattia kanssa...

....että voi välillä olla inhottava tää bloggeri. Heittää pimentoon, enkä onnistu kommentteja laittamaan.
Enkä tiedä onko vika bloggerissa, koneessa vaiko käyttäjässä?! Pelittääkö teillä kaikilla muilla ihan OK, aina?Mulla usein pelittää ihan hyvin, mutta sitten välillä on tällaisia päiviä taikka muutamia tunteja että ei sitten millään pelitä.
EDIT: Mainittakoon vielä että mulla oli aiemmin käyttiksenä tuo XP ja nyt VISTA.
 XP:n aikoina moisia ongelmia ei ollut, ei ainakaan niin että olisi häirinnyt. Kerttulinpajan Aija kirjoitteli myös muutama hetki sitten vastaavanlaisista ongelmista. IE:tä käytän selaimena, enkä haluasisi vaihtaa.
EDIT: 2.12 Eilen myöhään illalla ja tänään taas toiminut kuin unelma. Yhtään ei kyykyttänyt mua :)
On tää sellaista henkimaailman tuohua näitten koneitten kanssa.

Osallistun tällä kortilla P*skarteluhaasteeseen #16



Leimasin hankittu Presentosta, Penny Blackin leimasinsetistä purrfect day.
Ostin tämän setin justiinsa tämän leimasimen ja tekstin takia, nää oon mun  mielestä niin ihanat :)
Kuva väritetty distresseillä. Taustapaperi on Basic Greyn archaic-vihkosesta. Nauha vanhaa varastoa.


14 kommenttia:

  1. Onpas hauska kattinen ja niin lämpimissä sävyissä.Kaunis kokonaisuus. Minulla pelittää bloggeri kyllä aina ihan moitteettomasti.

    VastaaPoista
  2. Voi miten mainio kortti! Teksti sopii niin nappiin tähän korttiin. Tykkään!!!

    Eipä ole minullakaan ollut ongelmia bloggerin kanssa...

    VastaaPoista
  3. Ihan huippu kortti! Hauska tuo katti-teksti-yhdistelmä Minä taidan tänään näyttää just tältä ;)

    VastaaPoista
  4. Ihan mahtavan hupaisa kortti!
    Passaa tosi hyvin tuo tausta leimakuvan kanssa :)

    Tsemppiä bloggerin kanssa, minulla ei juurikaan ole ongelmia ollut....

    VastaaPoista
  5. LOISTAVA!!! Ihan huippumagee ja hieno kortti! nyt tuli kyllä ostoslistalle taas täydennystä, niin ihanat nuo teksti ja katti!! =)

    mulla ei kommentoinnin kanssa ole ollut ongelmia, mut nyt on päivänä parina tosi hitaasti jotkut bloggerin blogit latautuneet, syytä en osaa arvella..käyttis on XP ja selain mozilla firefox..

    VastaaPoista
  6. Jopas on täydellinen kortti! Kaikki ovat ihan just niin kuin pitää!

    VastaaPoista
  7. Carola, teet kyllä tosi upeita kortteja! Tämäkin on mielettömän hieno! Minunkin pitäisi varmaan hankkia itselleni noita leimasinjuttuja, en vain ole ollut niin innostunut leimailusta. Mutta kun te teette niin hienoja juttuja leimoilla.

    VastaaPoista
  8. Ihana kattimatti! :))
    Ja minullekin joku laitteli tänään s-postia, kun ei ollut saanut blogiin kommentoitua... Kummallista :/

    VastaaPoista
  9. ei oo ongelmia, mulla on xp ja käytän firefoxia...

    ihana katti ja teksti...

    VastaaPoista
  10. Kiva kortti ihanissa väreissä ja toi teksti on ihan huippu!
    Mulla käyttis tässä pöytäkoneessa XP ja IE selaimena. Silloin tällöin bloggerin kanssa ongelmia, varsinkin muutamina viime päivinä tökkinyt jonkun verran (heittänyt virhesanomia) :( Läppärissä Vista ja selain myös IE, samat vaivat sielläkin.

    VastaaPoista
  11. heips!
    Ihana kissa mahtavat värit,onko toi tosiaan Penny Blackin kissa ,ihan uuden näköinen uudessa turkissa.Hei sama juttu pari päivää etten saa sivupalkista poistettua kuvia ja toosi hidas.

    VastaaPoista
  12. Ihanuus, mikä kortti!! Tykkään!!

    VastaaPoista
  13. Hauska kortti!! Mulla käyttiksenä XP ja vaihdoin selaimen jossain vaiheessa Firefoxiin. Mulla IE tökki monessakin eri jutuissa ja kaikki on ollut ok vaihdon jälkeen.

    VastaaPoista
  14. Aivan mainio tuo kattileima. Pikkusen se on pullea ja ärtsyn näköinen, ihana!
    XP ja firefox, ei ongelmia.

    VastaaPoista

Olen erittäin iloinen, jos haluat jättää kommentin. Kommentteja on aina niin mukava lukea. Kiitos!

Jag är väldigt glad om du vill lämna en kommentar. Det är alltid så trevligt att läsa dem. Tack!

I'm very glad if you want to leave a comment. It's always so nice to read them. Thank you!