sunnuntai 24. toukokuuta 2009

Distress Ink-leimavärien merkitseminen


Ajattelin näyttää miten minä olen merkannut Distress ink musteeni,
jotta löydän helposti ja nopeasti oikean värin.

Nuo nimet löytyy valmiiksi kirjoitettuna Rangerin sivulla
joten ei tarvii kun tulostaa ne sieltä (distress label sheet kohdasta).
Minä olen printannut nimet tarra-arkille ja sitten leikannut paperileikkurilla sopivan kokoiseksi.
Printtasin arkin 4 kertaa jotta sain joka sivulle tarran,
sitten olen tuputtanut kyseistä väriä jokaisen tekstin päälle.
Viimeistelin vielä kontaktimuovilla (koska teippi oli liian leveä ja kontaktimuovi helppoa leikata ruutuja pitkin soivaksi) jotta pysyvät siistinä.
Aikaa ei mennyt paljoakaan ja olen oikein tyytyväinen lopputulokseen.

Ihan jokaista väriä minulla ei ole vielä,
mutta nyt minulla on nimitarrat tallessa valmiina kunhan ostan puuttuvat värit.

5 kommenttia:

  1. Tuohan on hyvä systeemi ja varmaan helpottaa myös muistamaan mitkä värit puuttuvat eli ei tule sellaisia "tuplahankintoja"...

    VastaaPoista
  2. Heipsan onpa hienosti ja sulla on ihanan monta väriä. Mä laitan kohta mun surkea 9 kpl blogiin, 10:s on tulossa heinikasta ja ehkä mun täytyy huomenna käydä Presentossa kun olen börssis pari päivää. Mun ei ole noin hienosti, mut mä en olekaan niin tarkka ja siisti kuin sinä. Voisit tulla taas mulle töihin "sihteeriköks":D Meinaatkos tilata sen lootan noille? Mä ajattelin jossain vaiheessa.

    VastaaPoista
  3. Voiko näillä värittää myös kuvia?
    Mulla on vain pro markereita ja mietin just ,että onko ne vesiliukoisia eli käykö siihen se vesivärikynä (vai mikä lie..)Myös chalkseja olen harkinnut ostavani.Mitä kyniä itse suosittelisit?

    VastaaPoista
  4. Toukoleeni: Väritän näillä myös kuvia.
    Käytän yleensä vesisäiliöpensseliä, joskus myös tavallista pientä pensseliä. Joskus otan väriä suoraan tyynystä mutta useimmiten painan väriä tyynystä suureen akryylipalikkaan ja sitten palikasta otan värin, palikka toimii siis palettina mulle. Palikan päällä kun on hyvä myös sekoitella väriä taikka laimentaa vedellä vaaleammaksi. Lisäksi mulla kun pari väriä on vain pullossa niin näitäkin on hyvä tipauttaa väriä palikalle
    Useimmiten kuitenkin väritän kynillä, silloin käytän yleensä derwentin Inktensekyniä taikka akvarellikyniä.
    Tusseilla en ole juurikaan väritellyt.
    Chalkseilla teen lähinnä poskipunan hahmoille ja varjostelen joskus.

    VastaaPoista
  5. Hienosti olet tehnyt ja tarkkaa työtä :) Itse olin laiska ja laitoin vain sille sivulle, joka tulee laatikosta näkyviin :)

    VastaaPoista

Olen erittäin iloinen, jos haluat jättää kommentin. Kommentteja on aina niin mukava lukea. Kiitos!

Jag är väldigt glad om du vill lämna en kommentar. Det är alltid så trevligt att läsa dem. Tack!

I'm very glad if you want to leave a comment. It's always so nice to read them. Thank you!